رمان جدید جدایی

༺Mahsa ༻ ༺Mahsa ༻ ༺Mahsa ༻ · 1400/03/20 09:47 · خواندن 1 دقیقه

🎼🖤جدایی🖤🎼

 شیپ آدرینت

 

(من: چیه خو من آدرینتم دوست دارم داداچ. هانی:منم مریکتیم ولی این خیلی خوبه!من:برو بابا بچه جان این رمان منحرفه داداچ! هانی:بیشعور من 15 سالمه ها! من:ببخشیدا شما 14 سالته سنتو بالا میبری؟ هانی:خب تقریبی. من:برو بالا با اون تقریب زدنت) 

بیو گرافی

این پوستره

مرینت:لالیسا مانوبان.نقش اصلی

آدرین:کیم تهیونگ.نقش اصلی بعد از مرینت

آلیا:کیم جی ــ سو.نقش اصلی بعد آدرین

لیاکو:جنی کیم.نقش اصلی بعد آلیا

 

بقیه شخصیت ها

جیمین.یسونگ.نینو.کاترین.لیان.جولی

خلاصه:

مرینت سعی میکند به کت نوار نزدیک شود ولی با رفتن او تنها میشود تا 11 سال بعد که به مردی خوشتیپ بر میخورد و از قضا دوستش از همسرش طلاق میگیرد و گولمیخورد و مرینت برای متوجه کردن دوستش به اشتباه او و ساده بودنش دربرابر یسونگ و لیاکو چه کار هلی که نمی کند و حالا او باید از کاترین کوچولو که خیلی بدقلق از مراقبت کند و هم اورا راضی نگه دارد و هم پدرش را